2.2. Milliseid digitaalseid tööriistu saab kasutada ürituse korraldamise lihtsustamiseks?

HubSpot Agency on reastanud 18 projektijuhtimise  tööriista ning esimeseks platseerus eelpool nimetatud Basecamp. Teisel esikohal on Workamajig  ning kolmandal FunctionPoint.

 

Projekti aruandele on hea lisada osalejate arvamusi ja tagasisidet. Storify võimaldab kõik ühe hashtagiga ehk teemaviitega märksõnad kokku koguda nii Facebookist, Instagramist kui Twitterist ning see annab hea ülevaate kes mitu korda sinu hashtag`i kasutanud on.

Instructional Design Fusions, Storify

Trello board on samuti projektijuhtimise tööriist, kuid seda saab kasutada ka sündmuste ajakava tegemiseks sh osalejate kaasamiseks sellesse. Osalejad ja korraldajad saavad sinna jätta konkreetse päevakava punkti alla küsimusi, märkmeid, pilte ja muid faile. Taaskord hea vahend, mis aitab lihtsustada hilisemat aruandlust, sest sul on kõik juba ühes kohas olemas.
 


Ajakava Trello board`is, allikas: erakogu.

Järgmise taseme tööriist on oma sihtgrupi analüüsimine ürituse käigus, et teada saada kuidas osalejad üritusele reageerisid. Tehnoloogia on arenenud punkti, kus näotuvastamine ja meeleolu analüüsi saab teha reaalajas.

Praegu töötavad selle tehnoloogia kallal näiteks CrowdStats Audience Analytics, Visage Technologies ja Mood.me.


Uuendatud: 19.09.2018

Vaatamisi: 43

Teksti suurus